Digitální audit
Nastartuje digitalizaci vaší neziskové či příspěvkové organizace. Vydejte se s námi na cestu k efektivnější organizaci práce a bezpečnějším datům. Během digitálního auditu zhodnotíme podrobně zmapujeme vaše procesy, najdeme příležitosti pro zlepšení i skryté neefektivity a vytvoříme pro váš tým jasnou strategii. Společně určíme, co skutečně potřebujete, abyste získali čas, šetřili prostředky a minimalizovali technologická rizika. Začnete používat digitální nástroje smysluplně a ušetříte hodiny práce a tisíce korun.
Efektivní využití technologií
Pomůžeme vám lépe používat nástroje, se kterými už pracujete. Technologie pro váš tým přestanou být překážkou, ale stanou se hybatelem vaší práce.
Zapojení automatizace
a umělé inteligence
Ukážeme vám, jak využít automatizaci a umělou inteligenci k uvolnění kapacit týmu a tím ušetřit hodiny práce týdně.
Vyšší bezpečnost dat
Během auditu identifikujeme slabá místa ve vaší ochraně dat. Navrhneme opatření, která zajistí, že vaše i klientská data budou chráněna proti ztrátě či zneužití.
Nezávislost a flexiblita
Poradíme vám, kde ušetřit na licencích a jak sjednotit procesy. Doporučíme cesty, jak minimalizovat závislost na jednom konkrétním produktu nebo dodavateli, abyste mohli flexibilně reagovat na potřeby organizace.
Proces auditu krok za krokem
1. Úvodní rozhovor
Sejdeme se s vámi, abychom pochopili, jaké technologie používáte a čeho chcete dosáhnout.
2. Zjišťování stavu a dotazníky
Provedeme interní průzkum ve vašem týmu, získáme data o procesech, přístupech, nástrojích a zvyklostech.
3. Analýza a zpracování
Všechny poznatky shrneme do přehledné zprávy, ve které vyhodnotíme slabá místa, rizika a příležitosti pro vylepšení.
4. Akční plán s doporučeními
V plánu dostanete
- podněty, jak využít lépe a opravdu efektivně funkce nástrojů, které už používáte,
- návrhy na změnu zastaralých systémů,
- doporučení na další školení a vzdělávání podle toho, co váš tým opravdu potřebuje,
- přehlednou prioritizaci jednotlivých kroků: co je nezbytné udělat ze všeho nejdřív a co zas až tak nehoří.
Celý proces trvá přibližně 2 – 3 měsíce (záleží na velikosti vaší organizace).
Cena
minimální cena
30 000 Kč + DPH
Výsledná cena se odvíjí od času, který na něm odpracujme. Konkrétní nabídku vám připravíme po zmapování vaší situace.
Audit je ideální cestou pro větší organizaci, ve které působí alespoň 10 lidí. Menším organizacím doporučujeme Digitální konzultaci.
Auditem vás provede
Radka Bystřická
Jana Olejníková
Díky auditu jsme vytvořili digitální strategii, posunuli výběr docházkového systému, podali žádost o navazující grant a osobně mě motivovalo i to, že se IT expertně věnuje žena. Doporučuji všem, kdo se chtějí v digitalizaci opravdu posunout.
Alžběta Vodseďálková
Centrum pro rodinu a sociální péči, z. s.
Konzultace byly strukturované a konzultantka vše vysvětlovala s velkou vstřícností. Finální zpráva je přehledná, detailní a obsahuje doporučení přizpůsobená našim potřebám. Celý proces nás motivoval k zásadním krokům – od převodu domény až po zavedení pravidel pro správu dokumentů.
Katarína Nevrlá
Cesta von CZ, z. s.
